Calculul procentului de pierdere a grăsimilor corporale, Grăsimi corporale procentului

CUM SE CALCULEAZĂ PIERDEREA PROCENTUALĂ DE GRĂSIME CORPORALĂ - GRĂSIME CORPORALĂ -

Pagina principala » Gestionarea greutății » Cum de a calcula procentajul de pierdere a grăsimii din corp Cum de a calcula procentajul de pierdere a grăsimii din corp Fiind sanatos nu înseamnă doar că aveți o greutate sănătoasă, înseamnă, de asemenea, că aveți o compoziție sănătoasă a corpului fără prea multă grăsime corporală.

Având un organism care este prea mare în grăsimi corporale vă poate pune un risc crescut de îmbolnăvire, inclusiv diabet și boli de inimă, chiar dacă aveți o greutate sănătoasă.

Calculul pentru pierderea de grăsime corporală

Înainte de a vă putea calcula procentajul de pierdere a grăsimilor corporale, trebuie să cunoașteți procentajul inițial de grăsime corporală și va trebui să fi pierdut greutatea suficientă pentru a afecta procentajul de grăsime calculul procentului de pierdere a grăsimilor corporale.

În mod tipic, calculele sunt estimări, deoarece modalitățile mai precise de a măsura grăsimea corporală nu sunt de obicei disponibile persoanei obișnuite și pot fi foarte scumpe.

Percentage Trick - Solve precentages mentally - percentages made easy with the cool math trick!

Greutatea pe care o pierzi nu vine neapărat din grăsime. Folosind un calculator on-line, o carcasă slabă, vă poate oferi o idee despre cantitatea medie de masă corporală slabă și, prin urmare, de grăsime corporală, pentru o persoană de sex, greutate, înălțime și vârstă.

Atleții și persoanele foarte potrivite au procente mai mici de grăsime corporală.

calculul procentului de pierdere a grăsimilor corporale xpert pierdere în greutate de sănătate

Două metode de estimare a grăsimii corporale sunt uneori disponibile prin gimnastică, antrenori personali și cluburi de sănătate: etriere cu piele și analiză impedanță bioelectrică. Precizia estimărilor caliperului de piele va depinde de priceperea persoanei care efectuează măsurarea.

Un profesionist de nutriție sau de fitness folosește etrierele pentru a prinde pielea și grăsimea în diferite puncte ale corpului dumneavoastră și conectează aceste măsurători într-o ecuație care estimează grăsimea corporală.

Raportul de grăsime corporală la pierderea în greutate

Această metodă nu este la fel de precisă pentru persoanele supraponderale. Impedanța bioelectrică implică calculul procentului de pierdere a grăsimilor corporale unui dispozitiv pentru a trimite un semnal electric prin corpul dvs.

Ce procent de așteptat Indiferent dacă încercați să slăbiți 5 kilograme sau 50, urmărirea pierderii în greutate vă ajută să vă mențineți motivați. Te ajută să ții evidența progresului tău către obiectivele tale finale, chiar dacă nu vezi rezultate uriașe în oglindă de la o zi la alta.

Această metodă poate fi inexactă la persoanele supraponderale sau subponderale sau la persoanele deshidratate sau suprahidratate. Metodele mai exacte, de obicei efectuate numai în setările medicale, includ cântărirea subacvatică, metoda BodPod, interacțiunea cu infraroșu aproape și absorbția cu raze X cu energie duală sau DEXA.

Procentul grăsimilor din corp și a metodelor de măsurare la domiciliu.

Calculul procentului de pierdere a grăsimii din corp Desigur, cel mai simplu mod de a calcula procentajul pierderii de grăsimi corporale este să vă luați procentul de pornire al grăsimii corporale și să scăpați procentajul de grăsime din organism, dar nu toată lumea are aceste măsurători.

Aceasta înseamnă că greutatea corporală slabă este de minus 48 sau de de lire sterline. În acest caz, împărțit la 0,75 se calculează la o greutate corporală dorită de de lire sterline. Deoarece greutatea inițială este de de kilograme și greutatea corporală dorită pentru procentul țintă al țesutului corporal este de de lire sterline, va trebui să pierdeți 11 kilograme de grăsime pentru a vă atinge obiectivul.

Cu cât exercițiul pe care îl faceți mai mult și cu cât este mai mare nivelul de intensitate, cu atât mai mari vor fi efectele asupra compoziției corporale și pierderii în greutate, potrivit unui studiu publicat în în Archives of Internal Medicine.

CALCULUL PROCENTULUI DE PIERDERE ÎN GREUTATE - AB EXERCIȚII - 2021

Unul dintre lucrurile bune despre scăderea în greutate prin exercițiu - și nu numai prin dietă - este că pierderea este mai probabil să provină din grăsime abdominală, potrivit unui studiu publicat în în Medicină și Știință în Sport și Exerciții. Grăsimea abdominală, denumită și grăsime viscerală, este un tip de grăsime deosebit de nesănătoasă, care poate crește riscul de diabet și boli de inimă.

calculul procentului de pierdere a grăsimilor corporale cele mai bune activități pentru a pierde în greutate rapid

Pentru pierderea în greutate, obțineți cel puțin de minute de cardio cu intensitate moderată și două antrenamente de antrenament pe săptămână. Concentrați-vă în principal pe grupurile musculare mai mari și faceți aproximativ 10 repetări de aproximativ 10 exerciții diferite pe antrenament de forță-antrenament. Veți dori să lucrați în piept, abdominale, brațe, umeri, picioare și spate.

Metode de calcul al procentului de grăsimi corporale

De exemplu, puteți face squaturi cu sau fără a deține greutăți pentru a lucra corpul inferior, împingând-vă pentru a lucra corpul superior și abdomenul pentru a lucra abdominali. Dieta pentru pierderea de grăsime Majoritatea oamenilor înțeleg că pentru a pierde în greutate trebuie să reduceți calorii, dar nu toată lumea înțelege care dintre modificările dietetice pot fi cele mai eficiente.

Puteți utiliza aceste metode în instituții medicale, sanatorii, dispensare și instituții și centre sportive specializate pentru a combate obezitatea.

Trebuie să aveți un deficit de de calorii în fiecare zi pentru a pierde 1 lire pe săptămână. Puteți reduce calorii prin dietă prin reducerea sau eliminarea dulciurilor, alimentelor grase și alimentelor foarte procesate. Proteina este deosebit de benefică într-o dietă cu pierdere în greutate.

calculul procentului de pierdere a grăsimilor corporale pierde greutate mărirea sânilor

Atât proteina, cât și fibra găsită în fructe și legume vă ajută să vă îmbogățiți mesele, făcând mai ușoară reducerea caloriilor.

Citițiși