Cât de repede să pierzi grăsimea brațului

Cum să pierzi rapid grăsimea brațului

Cardio Imagine: Shutterstock Puteți merge la exerciții cardiovasculare pentru a slăbi mai repede. Exerciții cardiovasculare precum mers pe jos, alergare, înot, aerobic, ciclism, sărituri pe frânghie poate fi foarte eficient în arderea caloriilor. Se recomandă să faceți aproximativ 20 de minute de antrenament cardio de ori pe săptămână.

Durata antrenamentului ar trebui să crească treptat până la de minute, iar frecvența de ori pe săptămână pe măsură ce rezistența ta crește. Push-Ups Imagine: Shutterstock Ridicarea grea este foarte benefică pentru a vă întări brațele. Cu toate acestea, majoritatea dintre noi nu suntem obișnuiți să ridicăm greutăți mari. Ca urmare, a face flotări devine dificilă, în special pentru femei.

Cum să pierzi grăsimea brațului?

Puteți începe ținând greutăți pe mâini și genunchi în loc de mâini și degetele de la picioare. Flexiunile genunchiului sunt un exercițiu excelent pentru începători. În afară de acestea, puteți recurge la flotări deschise cu brațele așezate mai larg decât lățimea umerilor sau la flotări închise, unde brațele așezate aproape una de alta.

Halterofilia Imagine: Shutterstock Exercițiul cu greutăți ajută și la pierderea grăsimii din brațe. Puteți începe cu greutăți ușoare de aproximativ 2 până la 3 kilograme și treceți treptat la greutăți mai grele.

cele mai sănătoase boabe pentru pierderea în greutate

Ridicarea în greutate întărește mușchii brațelor. Stai drept și ține o pereche de gantere în mâini. Menținându-vă corpul drept, ghemuiți-vă și îndoiți brațele la coate. Reveniți la poziția inițială. Acest lucru vă va menține brațele tonifiate. Triceps Kickback Acest exercițiu tonifică partea din spate a brațelor. Așezați genunchiul stâng pe o bancă. Ținând gantera în mâna dreaptă, ridicați-o spre tavan.

Cum să scapi de excesul de grăsime de la braț

Asigurați-vă că spatele este drept pe tot parcursul antrenamentului. Plank în mișcare Acest lucru este eficient în lucrul brațelor superioare împreună cu miezul. Coborâți în poziția de scândură pe o minge de stabilitate cu pieptul și brațele pe minge și degetele de la picioare pe podea. Ridicați corpul în sus, astfel încât greutatea corpului superior să fie pe brațe. Acest lucru vă ajută și la întărirea corpului. Vă permite să pierdeți rapid greutatea brațului.

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Stai drept și întinde brațele drept în fața ta la înălțimea umerilor. Menținându-le drepte, întindeți-le în lateral și aduceți-le înapoi în față pentru a permite brațului drept să se suprapună peste stânga. Întindeți-le din nou și aduceți-le înapoi pentru a vă face brațul stâng să se suprapună peste dreapta. Acest lucru trebuie repetat de cel puțin 20 de ori.

patine pentru pierderea în greutate

Triceps Dips Scufundările tricepsului sunt foarte eficiente în tonifierea spatelui brațelor. Așezați-vă pe marginea unui scaun cu ambele mâini apucând scaunul și picioarele pe podea la câțiva metri de și cu fața îndepărtată de scaun. Ținând picioarele drepte, glisați de pe scaun astfel încât să vă susțineți greutatea corporală cu brațele. Coborâți încet corpul pentru a ajunge la un unghi de 90 de grade la coate.

Acum, ridică-ți corpul înapoi, strângând mușchii din spatele brațelor. Inițial, ar trebui să vă mențineți picioarele plate pe podea cu genunchii îndoiți.

CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA LA BRAȚE PENTRU FEMEI - EXERCIȚII DE BRAȚ - 2021

Dar pe măsură ce exersezi și câștigi forța superioară a corpului, poți încerca să faci asta cu picioarele întinse în față. Efectuați 8 până la 9 repetări. Apăsați pe triceps Începeți stând sau așezându-vă pe un scaun. Păstrați-vă spatele drept și ridicați dieta bogata in proteine ganteră de aproximativ 3 până la 5 lbs peste cap.

Îndoiți cotul astfel încât greutatea să ajungă în spatele capului. După aceasta, îndreptați-vă cotul pentru a reveni la poziția inițială. Repetați de câteva ori.

Cum să pierzi rapid grăsimea brațului

Acesta este un exercițiu mult recomandat pentru a tonifica brațele. Bucle de biceps Stai drept și ține o pereche de gantere în fiecare mână. Ținându-ți corpul drept și palmele îndreptate în sus, încordează-te încet ambele brațe îndoindu-le la coate astfel încât bicepsul să fie complet flexat. Coatele ar trebui să fie ținute aproape de părțile tale în timp ce faci acest exercițiu.

Țineți această poziție o secundă. Apoi, coborâți încet greutatea în poziția inițială. Repetați de mai multe ori.

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Creșteri diagonale Acest exercițiu vă ajută să vă tonificați umerii. Ridicați-vă și țineți gantera cu brațul drept. Așezați brațul drept peste corp în fața dvs.

Ținând brațul drept, ridicați-l încet în fața dvs. Coborâți încet brațul până la șoldul stâng. Repetați acest exercițiu cu brațul stâng. Gantera aplecata peste muste inverse Acest exercițiu vizează tonifierea brațelor, umerilor și spatelui.

Stai drept cu picioarele la distanța umerilor. Îndoiți-vă înainte în talie, făcându-vă trunchiul aproape paralel cu podeaua. Puteți încerca să vă îndoiți cât mai departe posibil. Cu o halteră în fiecare mână, țineți brațele drepte și îndreptate spre podea. Ținând brațele drepte, ridicați-le încet unul de celălalt spre tavan.

Ajungeți până la poziția în care brațele sunt chiar cu umerii și opriți-vă acolo. Coborâți încet brațele și repetați. Rândul vertical Acest exercițiu funcționează pe spate, umeri și biceps. Ținând o ganteră în fiecare mână, stai drept cu picioarele depărtate de șold. Păstrați mușchii de bază angajați și ridicați coatele pentru a le aduce la nivelul umerilor. Aduceți greutățile împreună și sus la nivelul pieptului.

Cum să pierdeți rapid grăsimea pentru brațe pentru femei - Sănătate -

Coborâți greutățile la poziția inițială și repetați. Apăsați pe piept pe minge Acest exercițiu funcționează pe tricepsul, umerii, pieptul, mușchii nucleului, fesierii și picioarele. Poziționați-vă pe cât de repede să pierzi grăsimea brațului minge astfel încât partea superioară a spatelui și capul să fie sprijinite pe minge, în timp ce partea inferioară a corpului este susținută de picioare în poziție de punte, cu șoldurile ridicate.

grăsime arzător semnificație în arabă

Îndoiți coatele și aduceți greutățile la piept. Apăsați greutățile spre tavan și îndreptați-vă brațele, strângând mușchii pieptului.

clinique la prairie pierdere în greutate

Ridicarea brațelor și a picioarelor opuse Acest exercițiu vă întărește brațele și picioarele, în timp ce vă întindeți spatele.

Citițiși