Cum un adolescent pierde rapid în greutate. 10 MODURI îN CARE ADOLESCENȚII POT PIERDE RAPID GREUTATEA BURȚII - MEDICAL -

Pierderea în greutate a adolescentului. Cum iti ajuti copilul adolescent sa slabeasca sanatos

Există multe produse care contribuie la corectarea figurii fără temeri pentru a face rău organismului.

Pierderea în greutate a adolescentului. Cum iti ajuti copilul adolescent sa slabeasca sanatos

În ciuda eficacității diferitelor diete, este mai bine să consultați un medic despre cum să pierdeți rapid în greutate într-un adolescent, va ajuta la evitarea complicațiilor neplăcute, obține rezultate rapide. Articolul de informare!

rebounding te face să pierzi în greutate

Înainte de utilizare, se recomandă consultarea cu un specialist! Nutriție dezechilibrată, stres în timpul studiului, lipsa exercițiului fizic, alți factori - toate acestea afectează negativ procesele de schimb din corpul adolescentului. Ca urmare, un set rapid de greutate excesivă este deja la o vârstă fragedă. Obezitatea nu este doar dăunează sănătății, ci și unui factor de rănire a psihicului copilului.

pierderea in greutate la adolescenti

Pentru mulți colegi, un copil care suferă de exces de greutate este un obiect de ridicol și chiar agresiv. Prin urmare, să piardă în greutate până în vară sau pentru o anumită perioadă de timp pentru tânăr sau o fată - destul de realizând scopul. Principalul lucru este de a avea o dorință persistentă de a face o figură mai subțire, și dacă nu există nici un stimulent special pentru a pierde în greutate, este mai bine să nu porniți.

În primul rând, adolescentul trebuie să pună un gol. De exemplu, pierdeți în greutate cu 7 kg pe lună. Apoi, este necesar să se facă un plan de măsuri pentru pierderea în greutate și să adere strict la aceasta. Cum să pierdeți în greutate adolescentă: De ce să începeți? Normalizarea nutriției. Nutriția necorespunzătoare este o problemă reală pe care părinții vor trebui rezolvată. Se întâmplă că mama cu tata nu are timp să gătească mâncare pentru urmașii lor: copiii se hrănesc cu fast-food și, uneori, în general.

Pentru a normaliza puterea este necesară: Urmați adolescentul pentru a urma modul de masă, a hrănit cel puțin trei sau patru ori pe zi. Dacă un băiat sau o fată mănâncă în principal seara, este necesar să se echilibreze dieta astfel încât mesele să fie uniforme.

De la nutriție în unități ca un cantular sau cafenea va trebui abandonată. Dacă nu există posibilitatea de a mânca acasă, trebuie să organizați mese, astfel încât copilul să aibă micul dejun, cină și cină, în funcție de regimul de zi.

Dieta ar trebui să fie prezentă primele feluri de mâncare, de la produse nocive care conțin o cantitate crescută de carbohidrați, grasimea trans este abandonată.

cum să slăbești rapid: un ghid final pentru Adolescenți

Băuturile dulci, carbogazoase sunt mai bune să nu folosească, în pierdere în greutate lagăre în nyc, trebuie să beți apă purificată fără gaz. Crește activitatea fizică.

Mișcarea este viața. Adolescenții sunt supraponderali care doresc să piardă în greutate, pediatrii recomandă mișcarea mai mult. Deci, mai multe calorii sunt consumate, ceea ce contribuie la descărcarea rapidă a kilogramelor suplimentare. Începeți să pierdeți greutatea acum, ascultați sfatul nostru: Încercați să coborâți și să urcați pe podea nu pe lift, ci pe scări.

Dacă școala nu este departe, de ce să nu mergeți la ea pe jos și să nu vă scăldați în transportul strict? Dacă nu există contraindicații medicale, nu săriți lecțiile de educație fizică.

După școală, du-te la curte, joacă fotbal, volei, alte jocuri active. Înscrieți-vă în piscină. În timpul înotului, apare lucrarea multor mușchi, calorii sunt pierdute instantaneu. Opțiunea ideală pentru cei care doresc să piardă în greutate este să se înscrie în secțiunea sportivă. Alte măsuri de normalizare a greutății Înscrieți-vă la o recepție la medicul pediatru. Uneori cauzele obezității sunt bolile, este necesar să se excludă probabilitatea lor.

Părinții, aproape și prietenii ar trebui să aibă sprijin psihologic pentru a pierde în greutate, apoi obținerea rezultatului dorit va fi mult mai ușor.

Ca un adolescent pierde rapid greutate

Unii cum un adolescent pierde rapid în greutate fumează, folosesc energie. Este necesar să începem lupta împotriva acestor preferințe dăunătoare. Cum să reduceți greutatea într-o săptămână - fără a daunează sănătății Nutriționiștii nu consiliază greutatea de depozitare cu un ritm rapid, pierderea puternică în greutate este plină de probleme de sănătate, piele de piele.

Probabilitatea este ridicată, după o pierdere rapidă în greutate, vor apărea kilogramele plecate. Nici un rău pentru sănătatea adolescentului timp de o săptămână se recomandă să piardă în greutate nu mai mult de trei kilograme. Principalul lucru nu este de a locui pe realizat, să mențină stilul de viață corect. Oferim metoda originală de scădere în greutate cu o durată de 7 zile.

Este o combinație de dietă de descărcare și exerciții moderate. Pentru a pierde rapid greutatea și nu dăunează sănătății, este necesar să urmați cu strictețe cerințele tehnicii. Deci, ar trebui să refuzați fumatul, consumul de energie, cafea, sifon. Nu pot pierde mese, trebuie să consumați de grame de apă pură în timpul zilei. Cum să pierdeți în greutate adolescent într-o săptămână - zi după zi luni. Reduceți consumul de grăsimi, proteine, carbohidrați.

Pierderea în greutate a adolescentului

Cursuri moderate de educație fizică. Ziua este construită astfel: De dimineață mic dejun: mai multe banane, ceai verde în loc de zahăr - 1 linguriță. O oră după mic dejun - o jogging ușoară cu o durată de 40 de minute.

Este necesar să se varsity blues fat guy pierdere în greutate într-un ritm moderat, respirația nu trebuie să fie bătut înapoi. După ce a alergat, faceți cum un adolescent pierde rapid în greutate cu gantere: mahi în jurul laturilor, îndoirea mâinilor.

De asemenea, trebuie să produceți o serie de pushu-uri și pull-up-uri. ÎN cină marţi. Ziua descărcării fructelor-legume. În această zi, fructele și legumele sunt lăsate să consume în orice cantitate. Dar există o singură condiție: în fiecare masă, este imposibil să se amestece diferite tipuri de fructe și legume.

Diferența dintre recepții ar trebui să fie de cel puțin 3 ore. Continuăm să descărcați și să învățăm.

ce mănâncă pentru a pierde grăsimea corporală

Ziua este construită după cum urmează: De dimineață mic dejun - mere. O oră după ce vine momentul activității fizice. Ca și luni, trebuie să începeți cu o jogging ușor timp de 40 de minute într-un ritm moderat. Urmăriți că respirația nu coboară. Apoi, faceți exerciții cu gantere Mahas în jur, mâini plianteprecum și o serie de pushu-uri și pull-up-uri.

ÎN cină - O mică parte din fulgi de ovăz, o pereche de ouă fierte, salată de legume.

suplimente de slabit rapid

Citițiși