Din zona de ardere a grăsimilor,

Cum de a arde grasime cu un antrenament de mers pe jos

Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?

din zona de ardere a grăsimilor jennifer love hewitt pierde in greutate

Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal.

Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament. Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic.

din zona de ardere a grăsimilor îndepărtați grăsimea de grăsime

Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training.

HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică. Dupa terminarea unui antrenament HIIT, corpul va continua sa ardă grasime, spre deosebire de un antrenament normal, în care corpul arde grăsime doar atunci cand depui efort.

🍀Top 9 alimente care ard grasimea de pe corp - Eu stiu TV

Acest proces este cunoscut sub denumirea de Afterburn Effect sau EPOC Excess Post-exercise Oxygen Consumption și se referă la creșterea metabolismului rata de ardere a caloriilor după încheierea unei sesiuni de exerciții. De exemplu, poți face un antrenament de doar 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging.

De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia.

Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile. La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest concept. Cu toate acestea, este mai important să luați în considerare cantitatea de calorii arse în timpul antrenamentului față de cantitatea de grăsime utilizată. Adevărul în mit Cantitatea de calorii arse este direct legată de intensitatea exercițiului. Este un fapt faptul că organismul folosește grăsimea ca sursă principală de combustibil în timpul exercițiilor de intensitate mai mică.

Recomandarea nu este însă să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare. Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.

din zona de ardere a grăsimilor slimming costume de halloween

Citițiși