Indicele glicemic și arderea grăsimilor, Indice glicemic de ardere a grăsimilor Noțiuni despre indicele glicemic

Indice glicemic de ardere a grăsimilor, Meniu cont utilizator

Pagina principala Metabolismul grăsimilor și indicele glicemic În această a 4-a parte a seriei noastre de articole, ne uităm la utilizarea efectelor de adaptare pentru arderea grăsimilor îmbunătățită și a indicelui glicemic IG.

Veți găsi o prezentare generală a întregii serii de articole aici.

indicele glicemic și arderea grăsimilor dr lee bakersfield ca pierdere în greutate

Efecte de ajustare În teorie, cel puțin o dietă orientată ar trebui să îmbunătățească capacitatea organismului de a utiliza grăsimile ca furnizor de energie. Cu toate acestea, literatura științifică nu permite concluzii clare despre un avantaj pentru arderea grăsimilor. La rândul său, indicele glicemic GI este o măsură a cât de îndepărtați grăsimea nedorită din corp și rapid este alimentele ingerate disponibile pentru furnizarea de energie, adică cât de repede crește nivelul zahărului din sânge după consum.

Dieta si ceai pentru ardere a grasimilor.

Diferențele în GI au consecințe de anvergură. Metabolismul grăsimilor: Cum să afectezi? Arderea grăsimilor concurează cu arderea glucidelor. Raportul în utilizarea acestor două surse de energie depinde în mare măsură de echilibrul enzimatic. Ajustarea metabolismului grăsimilor constă în esență în creșterea capacității enzimatice pentru arderea grăsimilor ca urmare a unei diete cu puțini sau deloc carbohidrați și cu un conținut ridicat de grăsimi. Există, totuși, rezultate de cercetare foarte inconsistente cu privire la efectele exacte ale unei astfel de creșteri a proporției de grăsimi atunci când se evită în mare măsură carbohidrații din dietă: Un studiu a găsit dovezi ale creșterii producției de energie din grăsimi la o anumită intensitate de antrenament după doar cinci zile de o dietă bogată în grăsimi Burke și colab.

Metabolismul grăsimilor: Cum să afectezi?

Acest lucru ar favoriza, cel puțin teoretic, pierderea de grăsime. Dacă, pe de altă parte, sunt evaluate posibilele avantaje ale performanței prin dieta, rezultatele sunt mai puțin clare.

  • Indice glicemic de ardere a grăsimilor Noțiuni despre indicele glicemic
  • Pierderea pierderii oprah
  • Alimente cu indice glicemic scăzut, un ajutor pentru arderea grăsimilor Distribuiți alimente cu indice glicemic scăzut, un ajutor pentru arderea grăsimilor Abonați-vă la Jared Man Dacă doriți să scăpați de grăsimea acumulată în abdomen sau să pierdeți câteva kilograme în detrimentul grăsimii corporale, atunci vă oferim informații utile, alegeți alimente cu indice glicemic scăzut, sunt de un real ajutor pentru arde grăsime.
  • Pierderea în greutate international

Pentru a evalua aspectele de performanță, au fost efectuate teste de ardere a grăsimilor la diferite intensități de antrenament. Deși depozitele de glicogen sunt alimentate după doar una sau două zile după o dietă bogată în grăsimi prin aportul ridicat de carbohidrați, producția crescută de energie din grăsimi pare să suprime producția mai rapidă de energie din carbohidrați.

Ca rezultat, performanța sportivilor profesioniști testați este sub performanța dinaintea dietei Havemann, și colab. Cu toate acestea, aceste efecte au fost observate doar la sprinteri; efectul nu a fost observat la alte sporturi.

Rezistența variabilă măsurată: timpul până la epuizare este menținută cu efort submaximal, în timp ce performanța poate crește chiar și la efort moderat Lambert și colab. Prin urmare, este discutabil dacă ar beneficia de o dietă bogată în grăsimi.

Alimente cu indice glicemic scăzut, un ajutor pentru arderea grăsimilor

Dacă, pe de altă parte, antrenamentul este vizat pentru pierderea de grăsime, ajustarea menționată mai sus a echilibrului de grăsime prin arderea preferențială a grăsimilor poate contribui foarte bine la o strategie generală.

Producția de energie din grăsime în timpul exercițiilor de rezistență este susținută, dar indicele glicemic și arderea grăsimilor în acest interval de stres nu este limitată. Adaptarea metabolismului grăsimilor este reversibilă, glicogenul este stocat din nou din ce în ce mai mult după sfârșitul dietei.

indicele glicemic și arderea grăsimilor poți să pierzi greutatea în gta 5

Poate fi chiar posibil să se obțină un avantaj în ceea ce privește performanța prin supercompensare Burke și Hawley, Dacă o astfel de strategie este utilizată cu o dietă specială, trebuie să se țină cont, desigur, de nevoile exacte de performanță ale sportivului.

Momentul este, de asemenea, critic aici.

indicele glicemic și arderea grăsimilor doriți să opriți alăptarea pentru a pierde în greutate

Aceasta este singura modalitate de a evita posibilele efecte negative asupra performanței în intervalul maxim. Rolul indicelui glicemic IG Dacă aportul de calorii înainte de antrenament pare necesar pentru a trece printr-o sesiune de rezistență, atunci aportul scăzut de alimente GI poate fi un compromis viabil.

Indicele glicemic și arderea grăsimilor

Acest lucru poate fi necesar dacă, de exemplu, pierdeți în greutate în prezent și efectele negative ale postului asupra performanței sunt vizibile. În acest fel, pierderea de performanță datorată postului poate fi redusă fără a fi nevoie să se bazeze pe aportul tipic ridicat de carbohidrați.

Numeroase studii au arătat că o dietă cu conținut scăzut de IG favorizează arderea grăsimilor și conservarea depozitelor de carbohidrați în timpul antrenamentelor de anduranță, comparativ cu o dietă bogată în IG. Posibil, acest lucru se întâmplă printr-o reducere a nivelului de insulină Rahkila, Soimajarvi, Karvinen și Vihko, ; Stevenson și colab.

Dieta indicele glicemic și arderea grăsimilor un IG scăzut ar putea astfel suplimenta arderea crescută a grăsimilor prin antrenament de anduranță; indicele glicemic și arderea grăsimilor procedură ar permite totuși antrenament de intensitate ridicată, în principal dependent de carbohidrați Girandola și Katch, În plus, alimentele cu un IG scăzut sunt de obicei mai sățioase și, prin urmare, susțin sportivii în reducerea aportului lor de calorii Brand-Miller, Holt, Pawlak și McMillan, Concluzie Sportivii pot folosi singuri efecte de adaptare la arderea grăsimilor.

Cu toate acestea, trebuie luate în considerare cerințele de performanță ale dietei, deoarece pot exista pierderi în zona performanței maxime. Evitarea alimentelor cu un indice glicemic ridicat poate, la rândul său, favoriza arderea grăsimilor; carbohidrații din alimentele cu un indice glicemic scăzut mențin în mare măsură performanța în intervalul de intensitate ridicată, fără a reduce prea mult arderea grăsimilor. Burke, L. Adaptările la o dietă bogată în grăsimi pe termen scurt persistă în timpul exercițiilor fizice, în ciuda disponibilității ridicate de carbohidrați.

Med Sci. Sports Exerc.

  • Indicele glicemic și încărcarea glicemică - Diagnostice - June
  • Power de slăbire
  • Diagnostice Nutriționiștii și profesioniștii din sănătate vorbesc adesea despre controlul indicelui glicemic pentru un corp frumos și slab.
  • Pierdere în greutate spați în oregon

Adaptarea la grăsime urmată de încărcarea carbohidraților compromite performanța sprintului de intensitate ridicată. J Appl Physiol. Lambert, E. Rezistență sporită la bicicliștii instruiți în timpul exercițiilor de intensitate moderată după 2 săptămâni de adaptare la o dietă bogată în grăsimi.

indicele glicemic și arderea grăsimilor pierdere ideală de greutate aurora il

Efectele adaptării pe termen scurt a grăsimii asupra metabolismului și a performanței exercițiilor fizice prelungite. Raportul de schimb respirator și conținutul de glicogen muscular în timpul ergonomiei bicicletei de 4 ore la două grupuri de bărbați sănătoși.

La J Clin Nutr. Expediere la nivelul întregii UE și în Elveția.

indicele glicemic și arderea grăsimilor pierderea în greutate a încetinit după o săptămână

Comandați ușor și sigur în magazinul nostru online.

Citițiși