Obiceiuri proaste care cauzează pierderea în greutate

obiceiuri proaste care cauzează pierderea în greutate

Fiziologia pierderii în greutate

Obiceiuri dăunătoare pentru corp și minte. Există puține obiceiuri care uzează sănătatea, doar fizic, ca psihologic și emoțional. Deși mass-media ne bombardează cu o mulțime de obiceiuri sănătoase pe care ar trebui să le încorporăm în viața noastră de zi cu zi, adevărul este că și tu poți fi sănătos evitând să faci ceea ce nu trebuie să faci.

MOTIVELE pentru care e BINE SĂ FACI DUȘ CU APĂ RECE, BENEFICII la care NU TE-AI FI AȘTEPTAT

În acest articol vom vedea până la 40 de obiceiuri pe care este recomandabil să nu le retete sanatoase pentru slabit dacă vrei să te bucuri de o viață plină. Vom cunoaște, de asemenea, unele dintre patologiile care sunt legate de acestea. Sari peste micul dejun Pentru a începe ziua corect este necesar să luați suficienți nutrienți și calorii pentru a putea menține funcțiile organice.

Omiterea micului dejun poate duce la epuizare, pierderea concentrării și un risc mai mare de a consuma excesiv după câteva ore. Fumatul A fuma ucide celulele din sistemul respirator și le face slabe față de agenții patogeni ai mediului. În plus, fumatul crește riscul de a suferi de boli respiratorii, cum ar fi cancerul pulmonar, tuse cronică și dificultăți de respirație. Dormi puțin Este recomandat să dormiți între 6 și 8 ore pe zi. Dacă dormi mai puțin decât acele ore, nu numai că vei renunța mai rău a doua zi, pe lângă faptul că ai o dispoziție proastă, dar există și un risc mai mare de a încerca să faci față oboselii prin bingeing.

Abuzul de alcool Aproape la fel de grav ca tutunul, alcoolul a fost asociat nu numai cu probleme hepatice și cu riscul potențial de dependență.

Frumusețe 8 obiceiuri proaste care nu te vor lasa sa slabesti "De ce nu pot slăbi? Dar ce facem greșit? Sunteți sigur că respectați îndrumările recomandate de nutriționiști? Un expert a analizat principalele greșeli pe care le facem; Vă anticipăm că unii vă vor surprinde : știați, de exemplu, că săriți mesele sau să faceți o listă cu alimente interzise vă influențează negativ când vine vorba de a pierde în greutate?

De asemenea, s-a văzut că crește riscul bolilor de cancer. A nu face activitate fizică Petreceți toată ziua așezat, fără a face niciun fel de activitate fizică, este ceva foarte dăunător pentru sănătate.

Crește riscul de a suferi de boli de inimă, pe lângă faptul că are șanse mai mari de a suferi de diabet și împiedică funcționarea corectă a creierului. Mănâncă după ore Fie din plictiseală, stres sau pur și simplu pentru că tentația este aproape, de multe ori oamenii mănâncă după ore. Gustarea pe chipsuri, bomboane sau ciocolată atunci când nu atingeți a fost asociată cu un risc crescut de diabet și obezitate pe termen lung.

lgh pierdere în greutate bariatrică keto diete c est quoi

A fi stresat A fi stresat în mod constant poate afecta atât sănătatea fizică, cât și cea mentală. Acestea pot suferi contracturi, căderea părului, capacitate mai scăzută de concentrare, pe lângă problemele emoționale, precum depresia și anxietatea. Nu vă protejați de soare Pericolul soarelui este adesea subestimat. A nu vă proteja corespunzător de regele soarelui, chiar și iarna, poate duce la probleme cum ar fi melanom, căldură, dureri de cap, probleme de vedere și arsuri.

Vizionarea prea multă televiziune A petrece multe ore culcat pe canapea uitându-te prea mult la televizor este foarte dăunător vederii, pe lângă faptul că contribuie la dobândirea unor obiceiuri sedentare care, după un timp, va contribui la dezvoltarea obezității, a problemelor de mobilitate și a aplatizării emoționale.

Pierderea în greutate în timpul sarcinii - norma sau nu?

Faceți dietă yo-yo Dietele Yo-Yo sunt acelea care atunci când începeți contribuie la pierderea multă în greutate, dar, de obicei, sunt foarte nesustenabile, ajung să abandoneze și să recâștige kilogramele pierdute. Aceste modificări bruște ale greutății pot afecta sănătatea cardiovasculară.

Bea băuturi zaharoase Deși răcoritoare, băuturile zaharoase precum cola au fost asociate cu un risc crescut de boli de rinichi. În mod obișnuit, un pahar din acest tip de băutură răcoritoare depășește de obicei cantitatea zilnică recomandată de zahăr. Luați produse dietetice Înlocuirea alimentelor cu diete sau produse ușoare poate însemna oprirea consumului unei cantități mari de nutrienți.

În plus, multe dintre aceste produse înlocuiesc grăsimile cu îndulcitori, care sunt încă zahăr și contribuie la dezvoltarea diabetului pe termen lung.

poate u pierde greutate atunci când dormi nu dormește cauza pierderii în greutate

Omiterea meselor Mulți oameni au convingerea greșită că, dacă mănâncă mai puțin și mănâncă mai puține mese pe zi, vor pierde în greutate. Tot ce fac este să crească riscul de bingeing la sfârșitul zilei, consumând mai mult decât caloriile recomandate pe zi.

Limitați consumul de carbohidrați Carbohidrații sunt combustibilul pentru corpul tău și pentru ca acesta să funcționeze corect ai nevoie de o cantitate sănătoasă din ei. Eliminarea lor din dietă poate duce la epuizare cronică. În plus, a fost asociată cu tulburări ale ritmului cardiac fibrilație atrială Elimină orice grăsime din dietă Nu toate grăsimile sunt rele.

Mai mult, acestea sunt un nutrient fundamental pentru buna funcționare a corpului și sunt transformate în protecția anumitor organe, cum ar fi rinichii.

jurnal de slabit will b12 injecții vă ajută să pierdeți în greutate

Oprirea acestora poate duce la pierderea volumului țesutului, inclusiv mușchii. Cumpărarea de mâncare pregătită Mulți oameni caută scuze pentru a spune că nu au timp să gătească și să comande mese gata. Aceasta are de obicei mult zahăr și grăsimi, ceea ce nu este deloc sănătos. Există mese sănătoase care se fac în mai puțin de un minut. Cel mai clar și mai simplu exemplu este o salată, pe care o puteți pune ingredientele dorite și veți ști exact ce veți mânca. Petrece mult timp singur Ființele umane sunt animale sociale, au nevoie de interacțiune cu ceilalți pentru a avea o bună sănătate fizică și mentală.

Singurătatea a fost văzută a fi un factor de risc pentru problemele cardiovasculare, pe lângă crește riscul de deces prematur. Mănâncă repede Mănâncând repede, mestecând mâncarea și înghițindu-l aproape întreg este un risc pentru sănătate. În afară de a fi capabil să se sufoce, digestia devine grea, provocând apariția problemelor gastrice precum dureri de stomac, flatulență, balonare în burtă și arsuri la stomac. Nu bei suficientă apă A nu bea suficientă apă duce la deshidratare.

Corpul are nevoie de acest fluid pentru a-și îndeplini funcțiile. În cazul în care nu beți suficientă apă, este posibil să dezvoltați probleme cu rinichii, pe lângă amețeli, dureri de cap și gură uscată. Nu aveți grijă de sănătatea dentară Igiena dentară este o afacere serioasă. Fără periaj, folosirea aței dentare sau spălarea gurii poate duce la umflarea gingiilor, a cavităților și la pierderea dinților. S-a văzut că sănătatea bucală deficitară afectează plămânii și stomacul.

Infertilitatea Bună ziua tuturor celor care nu sunt indiferenți la sănătatea lor și care doresc să afle ceva mai multe informații utile despre corpul lor. Astăzi vreau să vorbesc despre o problemă, după cum pare, din domeniul fanteziei - pierderea în greutate în timpul sarcinii.

Abuzarea volumului căștilor Ascultarea muzicii este ceva care îi place tuturor, deși sunt cei care trec peste bord cu volumul căștilor.

Acest lucru poate duce la obiceiuri proaste care cauzează pierderea în greutate cu urechile, precum obiceiuri proaste care cauzează pierderea în greutate dureri de cap. Ascultați muzică în mod responsabil sau folosiți difuzoare. Abuzarea camerelor de bronzat Utilizarea regulată a camerelor de bronzat a fost asociată cu un risc crescut de apariție a problemelor pielii, în special a cancerului de piele. Consumați prea multă carne procesată Atât carnea roșie, cât și mezelurile cresc riscul de cancer.

Nu mânca iaurt Mulți oameni văd iaurtul ca pe un alt aliment gras de evitat.

  • 10 obiceiuri proaste care îți distrug sănătatea
  • Pierderea în greutate și nervozitatea: cum să faci față pierderii critice în greutate Apatie Orice situație traumatică afectează funcționarea corpului.
  • Cauzele pierderii în greutate la vârstnici »Bunăstare» Cauze ale pierderii în greutate la vârstnici Atât obezitatea, cât și scăderea în greutate la vârstnici involuntare sunt negative pentru sănătatea persoanelor în vârstă.
  • Având o formă slabă A fi supraponderal sau obez Persoanele supraponderale sau obeze sunt mai predispuse să dezvolte artrită.
  • В эти скорбные годы все научные исследования были заброшены, и спустя несколько десятилетий внимание человечества было обращено лишь к мирским проблемам.

Aceasta este o eroare gravă. Iaurt natural, fără adaos de zahăr, implică un aport ridicat de fat dachshund pierdere în greutate sănătoase, calciu și floră bacteriană care contribuie la o bună sănătate intestinală. Purtați tocuri înalte Purtați tocuri înalte a fost asociată cu degenerarea articulațiilor și osteoartrita la genunchi.

Deși a purta câțiva centimetri în plus este o tendință foarte răspândită, este mult mai sănătos să optezi pentru încălțăminte mai confortabilă, cum ar fi balerini sau pantofi sport. Vopsirea Vopseaua poate irita scalpul, provocând eczeme, mâncărime și vezicule și contribuind la căderea părului.

grupuri de pierdere în greutate în greutate bpi burner burner roxy

Exagerarea porțiunilor Consumul de porții foarte mari de alimente a fost asociat cu un risc crescut de obezitate, diabet și diverse probleme gastro-intestinale. Din această cauză toți medicii recomandă măsurarea cu atenție a cantității din ceea ce urmează să mâncați, știind câte calorii sunt ingerate.

Abuzarea sucurilor În ciuda a ceea ce mulți cred, sucurile, chiar dacă nu conțin zahăr, nu sunt un bun substitut pentru o bucată de fructe. În principiu sunt apă, fără mult zahăr, fără fibre asociate. Acestea cresc riscul de diabet, cariile dentare și supraalimentarea lor duce la obezitate.

Nu plecați de acasă Toată lumea are nevoie de oxigen din când în când, ieșiți la plimbare singur sau însoțit și bucurați-vă de aer liber. Petrecerea timpului în spațiile verzi a fost asociată cu un risc mai mic de probleme de dispoziție. Bea băuturi energizante În mod normal, băuturile energizante, pe lângă faptul că au o cantitate foarte mare de zahăr, au stimulatori precum cofeina.

Acestea interferează cu somnul, pot provoca tahicardie și probleme cardiace, pe lângă afectarea funcționării corecte a vaselor de sânge. Lucrez prea mult timp Munca este necesară pentru a putea câștiga bani și a supraviețui în timpurile moderne, cu toate acestea, este foarte dăunătoare sănătății atunci când ne ocupă majoritatea timpului.

Account Options

Ne poate afecta sănătatea fizică și emoțională, stricând relațiile cu cei pe care îi iubim cel mai mult. În plus, implică epuizare fizică, mentală și emoțională care provoacă o varietate de psihopatologie, cum ar fi depresia și anxietatea. Abuzarea rețelelor sociale Când petreceți mai mult timp în fața unui ecran discutând cu alte persoane în loc să vorbiți personal, vă confruntați cu o problemă. În plus, rețelele sociale promovează standarde de frumusețe care nu pot fi atinse, contribuind la nemulțumirea corpului, care evoluează către tulburări alimentare, cum ar fi anorexia și dismorfia corporală.

Abuzarea analgezicelor Analgezicele și alte medicamente ajută la ameliorarea dureriicu toate acestea, sunt și dependenți.

Pierdere În Greutate

În plus, supradozajul său crește riscul de a suferi reacții adverse și, în cele mai extreme cazuri, poate apărea moartea. Mănâncă prea multe grăsimi rele Este cunoscut pe scară largă relația dintre problemele cardiace și obezitatea cu consumul excesiv de grăsimi nesănătoase, prezent în dulciuri și cârnați.

Nu vă faceți griji Neputând renunța la probleme, îngrijorându-vă despre trecut sau viitor sau incapacitatea de a calma mintea implică o epuizare emoțională constantă. Vă poate face să vă paralizați, împiedicându-vă să vă angajați în activități plăcute Vă afectează starea de spirit și a fost legat de un risc cardiovascular crescut.

Ridicarea târziu S-a constatat că cei mai maturi sunt mai puțin predispuși la probleme de dispoziție.

Poți să rezolvi totul chiar acum și să începi să trăiești o viață mai sănătoasă și fericită. Câte obiceiuri proaste ai, de pe lista asta? Iei gustări des, chiar dacă nu ți-e foame.

Dacă te trezești târziu se datorează faptului că vei dormi târziu, cel mai bine este să încerci să te culci mai devreme. Omiterea somnurilor atunci când este necesar Deși nu întotdeauna, un pui de somn bun poate fi reparator. Dacă ați avut o dimineață foarte obositoare sau a existat o anumită neregulare în ciclurile de somn, poate fi o opțiune bună să faceți un pui de somn. S-a văzut că pot ajuta la controlul arterial.

Nu ține evidența mâncării A fi conștient de ce substanțe nutritive se consumă și de câte calorii sunt ingerate și arse vă poate ajuta să vă asigurați că urmați dieta corectă. Neavând stimuli intelectuali Eșecul de a stimula creierul să se potrivească poate contribui la produse de slabit eficiente in farmacii cognitive și, în cel mai rău caz, la demență pe termen lung.

Modalități bune de a o evita este să citești cărți, să faci cuvinte încrucișate, să studiezi, invata o limba Nu mergeți la un profesionist Deși s-ar putea crede că este sănătos, nu doare niciodată să vizitați un profesionist din domeniul sănătății pentru a vă asigura că vă descurcați de fapt bine. Vizitarea medicului, dentistului sau psihologului din când în când este un obicei sănătos, care ne permite să știm dacă este necesar orice tip de intervenție, care, dacă este inițiată în curând, poate garanta integritatea fizică și mentală a persoanei.

Referințe bibliografice: Kirschner, H. Calmându-ți inima și simțindu-te conectat: o nouă paradigmă experimentală pentru a studia beneficiile auto-compasiunii.

40 de obiceiuri proaste care îți epuizează sănătatea

Științe psihologice clinice, 7 3 Melissa G. Journal of Social and Clinical Psycholog. Jung-Oh, Tae și colab. Fluctuația greutății corporale și diabetul zaharat obiceiuri proaste care cauzează pierderea în greutate, bolile cardiovasculare și mortalitatea: un studiu prospectiv de cohortă pe 16 ani.

Citițiși