Obținerea unui somn suficient pentru pierderea în greutate. Sfaturi pentru a dormi mai bine si a pierde mai mult in greutate

obținerea unui somn suficient pentru pierderea în greutate

Motive de pierdere în greutate nu încercați

Îmbunătățirea somnului și a metabolizării Puteți estima numărul de calorii arse în timpul somnului și calculați modul în care se potrivește cu un plan de pierdere în greutate, dar asta nu garantează că veți pierde în greutate în timpul somnului. Singurul mod în care vei scădea kilograme este consumând constant mai puține calorii decât corpul tău are nevoie de energie.

poate pierderea în greutate ajută edemul

De asemenea, puteți crește numărul de calorii pierdute în timp ce dormi, urmând un program regulat de somn, obținerea suficient de mult și menținerea mușchilor slabi. Puteți crește numărul de calorii pierdute în timp ce dormi, urmând un program regulat de somn. Calorii arse în timpul somnului Corpul continuă să ardă calorii când dormi, deoarece are nevoie de energie pentru a menține creierul, inima, plămânii și toate celelalte sisteme vitale funcționând.

Rata metabolică bazală, sau BMR, este termenul utilizat pentru a defini numărul de calorii necesare pentru menținerea funcțiilor fiziologice interne în timp ce dormiți.

pierderea în greutate în 92505

Un alt termen obișnuit folosit a pierdut cineva în greutate în timp ce este însărcinată sinonim obținerea unui somn suficient pentru pierderea în greutate BMR - ritm metabolic în repaus sau RMR - măsoară energia utilizată în repaus în orice moment al zilei. Într-o oră de somn, majoritatea oamenilor ard aproximativ 0, 3 calorii pentru fiecare kilogram de greutate corporală.

De exemplu, o persoană de de kilograme ar înmulți cu 0, 3 pentru a obține 45 de calorii utilizate într-o oră de somn.

De fapt, antrenamentele care sunt cele mai eficiente pentru scăderea în greutate sunt cele mai grele. Aceste antrenamente implică, de obicei, exerciții de impact de mare intensitatecum ar fi cele de antrenament cu interval de intensitate mare, formare în Tabata și condiționarea metabolică. Dacă sunteți un exercițiu veteran, s-ar putea să vă bucurați de aceste antrenamente în mod regulat.

După opt ore de somn, persoana respectivă a ars de calorii. Pentru a pierde 1 kilogram în greutate, trebuie să cheltuiți cu 3.

Modalități de a pierde în greutate – pierdeți în greutate în mod rațional - romanticfix.ro

Numărul de calorii pierdut poate fi semnificativ mai mult sau mai puțin, în funcție de cât cântărești și cât timp dormi. Creșteți rata metabolică a somnului Mușchii în repaus ard de trei ori mai multe calorii decât grăsimile, astfel încât menținerea sau creșterea masei musculare influențează BMR. O băutură proteică obținută din cazeină poate susține sinteza musculară mai bună decât alte tipuri de proteine, deoarece este absorbită mai lent, dar este nevoie de mai multe cercetări pentru a verifica eficacitatea acesteia.

Consumul oricărei băuturi calorice înainte de somn crește cheltuielile cu energia de odihnă, potrivit unui studiu apărut în jurnalul Nutrients din aprilie Obiceiurile de a mânca de-a lungul zilei pot face, de asemenea, diferența.

Desigur, caloriile totale consumate din toate mesele și gustările trebuie să se încadreze în bugetul dvs. Gustările la culcare trebuie să fie limitate la de calorii sau mai puțin și să sublinieze un macronutrient precum proteine, a recomandat raportul Nutrients.

Îmbunătățirea somnului și a metabolismului Puteți estima numărul de calorii arse în timpul somnului și puteți calcula modul în care se potrivește cu un plan de slăbire, dar asta nu garantează că veți pierde în greutate în timp ce dormiți. Singurul mod în care veți scăpa de kilograme este consumând în mod constant mai puține calorii decât are nevoie corpul pentru energie. De asemenea, puteți crește numărul de calorii pierdute în timp ce dormi, urmând un program regulat de somn, dormind suficient și menținând mușchii slabi. Bacsis Corpul tău continuă să ardă calorii în timp ce dormi, dar singura modalitate de a slăbi este să consumi în mod constant mai puține calorii decât arzi.

Programul somnului și pierderea în greutate În timp ce dormi, ai și post, ceea ce poate ajuta la pierderea în greutate. Atunci când experții au supus șoareci de laborator la aceeași dietă, dar au impus cicluri alimentare diferite, șoarecii cu un fast impus au pierdut mai multă greutate decât animalele au permis să mănânce ori de câte ori doreau.

Generalitati

Cercetătorii au descoperit că animalele au început să ardă grăsime abia după câteva ore de post, a raportat Metabolismul celular în iunie Mai multe cercetări sunt necesare pentru a demonstra același efect se întâmplă și la oameni. Lipsa somnului este asociată cu creșterea în greutate din cauza modificărilor hormonilor foamei și a metabolismului. Pe partea flip, menținerea unui program regulat de somn și obținerea a opt ore de somn păstrează masa musculară, ceea ce menține BMR mai mare.

Sus - Dormiti suficiente ore. Cei mai multi dintre oameni au nevoie de ore de somn pe noapte. Totusi, cel mai bun mod de a sti daca sunteti odihniti, este de a observa nivelul de energie resimtit pe tot parcursul unei zile. Daca sunteti somnorosi dupa-amiaza sau seara, daca tanjiti dimineata sa mai dormiti inca o ora este clar ca trebuie sa prelungiti perioada de somn. Dupa ce ati stabilit care este numarul de ore de somn de care aveti nevoie pentru a fi odihniti.

Într-un studiu care a analizat efectul pierderii de somn asupra metabolismului, două grupuri de adulți au urmat o dietă restricționată în calorii, dar fiecare grup a obținut cantități diferite de somn. Prin comparație, grupul care a dormit 8, 5 ore a pierdut mai multă grăsime decât mușchiul, potrivit unui raport din Analele Medicinii Interne din aprilie Cercetătorii au ajuns la concluzia că un somn suficient ajută la menținerea mușchilor slabi, dar deoarece studiul a inclus doar 10 subiecți, este nevoie de mai multe cercetări pentru a verifica aceste rezultate.

Impactul somnului asupra modului de viata

Îmbunătățirea somnului și a metabolizării Puteți face modificări pentru a vă ajuta corpul să ardă mai multe calorii în timpul somnului. Încercați să mențineți temperatura camerei confortabil, deoarece metabolismul dvs. Rata metabolică crește cu o scădere minimă a temperaturii camerei, de la 72 de grade la 61 de grade Fahrenheit, potrivit unui raport din Jurnalul European de Nutriție Clinică din aprilie Deoarece veți susține pierderea în greutate prin somn suficient, evitați factorii dietetici care interferează cu somnul restaurator, cum ar fi alcoolul, cofeina și mâncărurile picante mari care ar putea provoca indigestie.

Un somn bun depinde, de asemenea, de onorarea ciclurilor naturale de somn-veghe.

De ce? De ce?

Creierul secretă melatonina când este întuneric, ceea ce te face să dormi. Odată cu răsăritul zilei, cantitatea de melatonină scade pentru a vă face mai alert.

pierde în greutate cale islamică

Veți avea greu să adormiți dacă aveți lumini aprinse în camera dvs. Lumina albastră emisă de electronice, cum ar fi telefonul, televizorul, computerul sau tableta, este în special perturbatoare.

Citițiși