Pierde greutatea îmbunătățită vo2 max

pierde greutatea îmbunătățită vo2 max
Antrenament 2: Pe un deal sau banda de alergare Video: 10 Study Hacks For Motivation How To Stay Motivated SponIunie Are numeroase nume: "consumul maxim de oxigen", "absorbția maximă a oxigenului", "absorbția maximă a oxigenului", "capacitatea aerobică maximă". Pur și simplu, VO2 reprezintă capacitatea organismului de a folosi oxigenul, ceea ce definește cât de aerobic sunteți. Aceasta înseamnă că VO2 max este cantitatea absolută cea mai mare de oxigen pe care corpul dumneavoastră o poate utiliza într-o anumită perioadă de timp. VO2-ul vostru depinde de o serie de factori: numărul de celule roșii din sânge, modul în care sunteți adaptat la activitățile de anduranță și cât de mult sângele poate inima dumneavoastră pompa. Pe scurt, VO2 max este o măsură a gradului de potrivire.

Pagina principala Patinaj în linie Patinaj în linie: în diminețile de weekend, traseele de alergare sunt adesea pline de fani de patinaj în linie. În timp ce acest lucru deranjează unii alergători, unii se întreabă dacă patinatorii în linie au de fapt un antrenament mai bun și mai plăcut decât sunt. La urma urmei, patinatorii în linie se mișcă mai repede decât majoritatea joggerilor și zâmbetele de pe fețele patinatorilor, spre deosebire de expresiile dureroase pe care mulți alergători le arată, sugerează că patinajul în linie este unul o modalitate distractivă și alternativă este de a pierde kilograme și de a întări mușchii inimii și picioarelor.

face cigs cauzează pierderea în greutate

Riscul de rănire la patinarea în linie Sfat pentru carte: A fi în formă mentală este una dintre cerințele de bază pentru succesul sportiv! Patinajul în linie este caracterizat în mod natural de un impact slab și, prin urmare, este atractiv și pentru acei alergători ale pierde greutatea îmbunătățită vo2 max dureri la genunchi sau tendoane lui Ahile necesită o ușurare temporară de la greoaia trap.

Patinaj în linie

Rata reală a leziunilor în rândul patinatorilor în linie este necunoscută, dar cercetările sugerează că aproximativ Rata accidentărilor în rândul patinatorilor în linie În timp ce rata medie a accidentărilor pentru patinatorii în linie este considerată a fi mai mică decât pentru alergători, diferența mare este că leziunile grave par a fi mult mai frecvente în primul grup.

În timp ce alergătorii suferă de pete dureroase, patinatorii în linie sunt mai predispuși să-și rupă brațele sau oasele încheieturii mâinii ca urmare a căderii.

suplimente de pierdere în greutate non cofeină

Au existat, de asemenea, rapoarte anecdotice despre patinatori în linie cu lacrimi catastrofale în ligamentul încrucișat anterior, o leziune pe care alergătorii de anduranță o experimentează rar. Alergare versus patinaj în linie Cercetările inițiale au indicat, de asemenea, că încercarea de a te potrivi prin patinaj în linie ar putea fi dezastruoasă.

puteți pierde în greutate cu gemul turbo

În esență, aceste rapoarte timpurii au indicat că patinajul în linie avea o rată de puls mai mare decât alergarea. Aceste descoperiri indică faptul că cei care doresc să se potrivească prin patinajul în linie ar trebui să patineze la pulsuri neobișnuit pierde greutatea îmbunătățită vo2 max mari. Pentru majoritatea alergătorilor, această intensitate este suficient de mare pentru a îmbunătăți condiția aerobă. Patinajul în linie ca alternativă la antrenamentele de alergare?

Cu toate acestea, lucrurile stau diferit atunci când vă interesează patinajul în linie.

Slăbește îmbunătățirea vo2 max

Mulți fiziologi de exerciții fizice ar susține că o astfel de rată ridicolă de consum de oxigen nu este suficientă pentru a îmbunătăți condiția aerobă generală. Deci, patinajul în linie este într-adevăr un sport atât de excelent?

  1. Antrenament clasic cardio sau HIIT — care arde mai bine grăsimile?
  2. Pierderea în greutate channel nouă știri
  3. Îmbunătățirea eficienței cu care corpul dumneavoastră folosește oxigenul în mod corespunzător este esențială pentru a obține performanțe fizice mai bune.
  4. HIIT pentru a pierde în greutate și a arde grăsimi care rulează
  5. Scaderea in greutate a nou- nascutului
  6. Regula generală pentru a pierde în greutate nu funcționează mult mai bine
  7. Cât costă pierderea în greutate

Este de fapt o alternativă bună pentru alergători? Din fericire, noile cercetări efectuate la Universitatea din Massachusetts lângă Amherst ajută la examinarea în continuare a beneficiului fiziologic al patinajului în linie.

plan alimentatie slabire

Aleargă mai repede cu patinajul în linie Sfat pentru carte: Cum să depășești blocajele și să obții întotdeauna cea mai bună performanță atletică! La UMass, 35 de studenți de științe ale mișcării cu capacitate moderată au finalizat 9 săptămâni de antrenament, care au constat fie în alergare, fie în patinaj, în timp ce 7 persoane de control nu au făcut niciun sport.

Volumul maxim de oxigen (VO2 max), un predictor al longevităţii - Slăbește îmbunătățirea vo2 max

Nici cele 16 persoane care au ajuns în grupul de alergare și nici cele 19 persoane din grupul de patinatori nu făcuseră niciun antrenament sistematic de alergare sau de skate în linie înainte de studiu. Alergătorii s-au antrenat fie în aer liber, fie în interior pe o pistă de tartan, în timp ce patinatorii s-au antrenat pe o instalație de skate în linie interioară un oval de metri cu o suprafață din lemn lustruit.

Antrenamentul a fost împărțit în două etape.

Autentificare Slăbește îmbunătățirea vo2 max VO2max sau capacitatea aerobă maximă se referă la cantitatea maximă de oxigen pe care o poți folosi în timpul efortului fizic intens. Vârsta fitness și VO2 max Cu cât o persoană poate utiliza mai mult oxigen în timpul unei activități fizice, cu atât va face față mai ușor efortului. A nu se confunda VO2max cu pragul lactatadică momentul din timpul efortului când lactatul se acumulează în fluxul sanguin mai repede decât poate fi eliminat de corp. VO2max variază în funcție de mai mulți factori: Nivelul de pregătire fizică. Un VO2max mare este asociat cu sporturile de anduranță, cum ar fi ciclism, alergare pe distanță lungă, canotaj, schi fond etc.

Pulsurile au fost înregistrate în timpul fiecărei sesiuni de antrenament și au existat 3 antrenamente pe săptămână. Desigur, alergătorii au alergat pentru a obține pulsul țintă, iar patinatorii în linie au patinat metodele de antrenament nu au fost schimbate. Patinatorii în linie și-au îmbunătățit VO2max Și rezultatele? Adică, antrenamentul cu skate-ul în linie îi făcuse pe patinatorii în linie să alerge mai bine!

Cum măsoară Vo2Max acasă fără echipament specializat?

Slăbește și ajută-te mai bine cu patinajul în linie Și nu în ultimul rând: deveniți mai repede - creșteți rezistența - evitați rănile - îmbunătățiți mobilitatea și coordonarea!

Sunt numere impresionante!

Marile câștiguri fiziologice asociate patinajului în linie descoperite de echipa UMass sunt în concordanță cu descoperirile făcute de alți cercetători.

De exemplu, cercetătorii de la Universitatea din Wisconsin-LaCrosse au descoperit recent că patinatorii în linie pot atinge rate de consum de oxigen suficient de mari pentru a îmbunătăți condiția fizică cu puțin efort. Echipa din Wisconsin a stabilit, de asemenea, o rată a caloriilor de patinaj în linie pentru persoanele cu capacitate moderată de 19 calorii pe minut, suficientă pentru a tăia o treime dintr-o kilogramă de grăsime în 61 de minute.

dieta ketogenica menú

Ar trebui să alergi aproximativ 10 mile în același interval de timp pentru a arde atâtea calorii. Patinajul în linie nu este doar pentru copii În ceea ce privește oasele rupte ale brațelor și ligamentele rupte ale genunchiului, patinajul în linie este mai riscant decât alergatul. Și dacă sunteți un alergător de elită, este îndoielnic dacă tălpile interioare de patinaj au vreun impact direct asupra stării dvs.

Citițiși