Pierde grăsime de burtă în 1 săptămână

Plan de dietă ușoară pentru a reduce grăsimea din burtă

Cum să scapi de grăsimea de pe burtă care nu va dispărea?

pierde grăsime de burtă în 1 săptămână

Grăsimea burtică încăpățânată se va reduce numai dacă vă reduceți grăsimea corporală totală. Acest lucru necesită un deficit caloric acumulat prin dietă și exerciții fizice.

pierde grăsime de burtă în 1 săptămână

Un deficit de de calorii pe zi poate duce la pierderea în greutate de 1 kilogram pe săptămână. Antrenament cardio și de forță Experții preferă, în general, de minute de cardio moderat în majoritatea zilelor săptămânii și antrenamentul de forță pe tot corpul în cel puțin două zile pe săptămână pentru a pierde în greutate.

pierde grăsime de burtă în 1 săptămână

Încorporând intervale de intensitate mare, sau HIIT, în rutina cardio, aveți stăpânirea. Pur și simplu încorporați scurte scurte de cardio viguros în antrenament, cum ar fi trecerea între un jog și un sprint.

pierde grăsime de burtă în 1 săptămână

Dieta și stresul Consumul de porții mai mici și alegerea alimentelor cu conținut scăzut de calorii vă poate reduce aportul caloric și poate contribui la pierderea în greutate. Limitați zahărul și sarea și utilizați mai degrabă grăsimi nesaturate decât grăsimi trans și saturate. De asemenea, gestionează stresul în viața ta, deoarece nivelurile ridicate de stres declanșează eliberarea de cortizol în corpul tău.

pierde grăsime de burtă în 1 săptămână

Experții de la Universitatea din New Mexico declară că acest hormon al stresului poate muta grăsimile în stomac și poate declanșa pofte greu de controlat pentru mâncarea care sabotează pierderea în greutate.

Citițiși