Studiu de întreținere a pierderii în greutate

  • Poți să pierzi greutatea pe accutane
  • Consumul de nuci ajută la pierderea în greutate și la întreținere, studiul spune sănătatea zilnică
  • Studiu de întreținere a pierderii în greutate - De unde a venit povestea?
  • Pagina principala Mențineți pierderea în greutate Tweet Pentru a obține slăbiciune durabilă, cel mai bine este să slăbești mult dintr-o dată, ceea ce contrazice punctul de vedere al menținerii pierderii în greutate, care este acceptat și în rândul medicilor.

Pagina principala Consumul unui pumn de nuci pe zi poate ajuta la controlul greutății, studiile constată Cercetătorii de la Universitatea Harvard au descoperit că consumul unei mână de nuci poate ajuta la pierderea în greutate și la întreținere. Nucile, indiferent dacă adăugați o mână pe zi la dieta obișnuită sau le studiu de întreținere a pierderii în greutate în sacul zilnic de chipsuri de cartofi și aveți în schimb nuci, vă pot ajuta să vă mențineți greutatea sau să scăpați de kilograme nedorite, potrivit unui studiu preliminar.

GREUTATE - SFATURI PENTRU A SLABI SANATOS greutate ideală pierdere în greutate

În timp ce nucile sunt bogate în calorii, cercetătorii au încercat să analizeze dacă au afectat schimbarea greutății pe termen lung în cadrul cercetării, care va fi prezentată pe 10 noiembrieîn cadrul sesiunilor științifice din ale Asociației Americane a Inimii din Chicago. Cercetătorii au analizat efectele adăugării nucilor în dietele participanților și schimbării nucilor pentru alte gustări, inclusiv carne roșie, carne procesată, cartofi prăjiți, deserturi și chipsuri.

studiu de întreținere a pierderii în greutate

În ambele cazuri, o porție de nuci a fost benefică. Adăugarea unei porții zilnice aproximativ 28 de grame sau o mână mică a fost asociată cu un risc mai mic de creștere în greutate sau de obezitate. Și înlocuirea unui aliment cu o porție zilnică de nuci a fost asociată cu o creștere mai mică în greutate.

studiu de întreținere a pierderii în greutate

Pentru analiza lor, Dr. Liu și colegii ei au urmat trei cohorte de studiu separate: Participanții nu au avut boli cronice și nu au fost obezi la începutul studiului. Pentru a determina cantitatea de nuci consumate de participanți, cercetătorii au folosit chestionare cu frecvență alimentară la fiecare patru ani pe parcursul fiecărui grup de studiu stabilit, care a durat în medie 26 de ani.

Cercetătorii au descoperit că nucile au fost deosebit de eficiente, deși merită menționat faptul că Comisia pentru nucă din California a finanțat parțial studiul.

studiu de întreținere a pierderii în greutate

Fibrele din nuci pot explica descoperirile cercetătorilor, deoarece acest nutrient este important pentru controlul greutății, spune Lori Chong, RD, de la Centrul Medical Wexner din Ohio State University din Columbus, care nu a fost implicat în studiul actual. Ar putea fi, de asemenea, legat de răspunsul zahărului din sânge la nuci, comparativ cu celelalte gustări.

studiu de întreținere a pierderii în greutate

Nucile pot ajuta la menținerea greutății împreună cu pierderea în greutate Pentru o sănătate optimă, menținerea greutății este la fel de importantă, dacă nu chiar mai importantă, decât pierderea în greutate, dacă este nevoie, spun experții.

Și, așa cum sugerează studiul, nucile pot ajuta la menținerea greutății.

studiu de întreținere a pierderii în greutate

Prevenirea creșterii în greutate este o strategie mai eficientă decât încercarea de a pierde în greutate mai târziu, este de acord Chong. Nucile sunt calorii, dar pline de nutrienți Liu observă că rezultatele echipei sale au arătat că caloriile nu sunt singurul marker al impactului nutrițional al unui aliment. Nucile sunt bogate în grăsimi polinesaturate sănătoase și grăsimi monoinsaturate, care sunt sănătoase pentru inimă, mai ales atunci când înlocuiesc grăsimile nesănătoase saturate și trans.

Definiția menținerii greutății Studiu de întreținere a pierderii în greutate

Fibra din nuci îmbunătățește sațietatea și plinătatea și este benefică pentru diversitatea microbiană intestinală, spune Liu. Bacteriile intestinale pot juca un rol în imunitate, greutate și risc pentru diverse boli, cum ar fi diabetul, bolile de inimă și bolile inflamatorii intestinale, potrivit unui articol din aprilie în Jurnalul Internațional de Științe Moleculare. În plus, nucile furnizează toți cei trei macronutrienți carbohidrați, proteine, grăsimi și sunt o sursă bună de calciu, fitonutrienți și alte minerale de care corpul dumneavoastră are nevoie pentru o sănătate optimă.

Meditatie pentru pierderea in greutate

Nucile din Brazilia vă pot ajuta să vă simțiți plini, sugerează un studiu separat Alte cercetări recente susțin consumul de nuci pentru controlul greutății. Într-un studiu preliminar fără legătură de la Studiu de întreținere a pierderii în greutate de Stat din San Diego, prezentat și la sesiunile științifice ale American Heart Association, cercetătorii au comparat efectele nucilor și covrigilor brazilieni asupra sațietății.

Micul studiu realizat pe 22 de adulți a constatat că, după ce au mâncat nuci de Brazilia, participanții s-au simțit mai plini și au avut un nivel stabil de glicemie și insulină la 40 de minute după ce au mâncat. La patruzeci de minute după ce au avut covrigi, participanții au arătat o creștere semnificativă a glicemiei și a insulinei.

  • Cum să pierzi știința de grăsime corporală
  • Studiu privind pierderea în greutate la femeile afro-americane Lecții învățate din proiectul Take HEED și Future, Cu toate acestea, acei clienți care au rămas au oferit impulsul următorului nostru studiu.

Ce trebuie să căutați atunci când cumpărați nuci la magazinul alimentar Când vine vorba de cumpărături pentru fructe cu coajă, Chong recomandă cumpărarea nucilor crude sau prăjite uscate. Treceți peste cele prăjite în ulei, acoperite cu sare și cu oricare altele care au adăugat îndulcitori ne uităm la voi, miere prăjită.

Dieta HCG: eficientă pentru pierderea în greutate sau dietă periculoasă pentru mângâiere?

Chong evită nucile care au adăugat condimente, deoarece pot include substanțe chimice folosite pentru a crea aromă. Dacă nu îți plac nucile simple, crude, fript-le acasă și amestecă-le cu ierburile sau condimentele preferate pentru aromă.

studiu de întreținere a pierderii în greutate

Dacă nu-ți place să le consumi solo, adaugă o lingură în fulgi de ovăz, iaurt, brânză de vaci sau salată.

Citițiși