Tenis de rurecție de grăsime, Flexibilitate

Testarea flexibilitatii Primul test al flexibilitatii este simplu.

Trebuie să mănânci frecvent și mai multe porțiuni. Acest lucru va permite ficatului dvs. În caz contrar, dacă, în același timp, o cantitate excesivă de alimente intră în organism, ficatul nu are timp să facă față sarcinilor sale, iar excesul de calorii se transformă într-o rezervă de energie sub formă de țesut adipos. Pentru ca organismul să înceapă eliminarea lipidelor din această zonă, este necesară o perioadă lungă de hrană echilibrată, stabilă, în combinație cu efort fizic.

Sunteti capabili sa va atingeti degetele de la picioare cu mainile iar genunchii sa fie intinsi? Daca nu, atunci sunteti la fel ca multi alti jucatori de tenis care au o flexibilitate redusa a muchilor de jos ai spatelui lower-back.

Sfat 1: Cum să scapi de faltele de grăsime pe spate

Dar probabil si voi ati citit pe alte site-uri ca se retrageau cu asa zisele " lower-back problems or pain". Lovirea unei mingi de tenis implica si rotirea trunchiului deci si a muschilor spatelui.

tenis de rurecție de grăsime

Iar fara o flexibilitate buna veti simti probabil acele junghiuri de simti ca ti-a bagat cineva un cutit in spate. Cheia unei bune flexibilitati este incalzirea sau stretching-ul regulat.

tenis de rurecție de grăsime

Acest lucru va preveni accidenatrile si va permite sa ajungeti la acele mingi extreme avand o elasticitate mai buna. Cat de mult poate conta un simplu lucru ca incalzirea!!!!

  • Мама, здесь все не так .
  • Cea mai bună funcționare pentru pierderea în greutate
  • Retete pranz pentru slabit
  • Они занимаются вместе, едят вместе и все время разговаривают.
  • Sfat 1: Cum să scapi de faltele de grăsime pe spate - Alte

Dar pe cine incerc eu sa pacalesc aici? Cum sa nu Suna familiar nu-i asa?

tenis de rurecție de grăsime

In fineajungem noi si la incalzire. Dar hai sa facem testul de flexibilitate!

tenis de rurecție de grăsime

Il facem impreuna: si eu si voi si spunem rezultatele pe threadul "comentarii la pregatirea fizica". Testul se numeste "Stand si atingand" varianta de traducere oarecum comica a "Sit-and-reach".

  1. Если точно знать начальное состояние всей системы в заданный момент и точные уравнения, описывающие законы природы, теоретически мы можем предсказать все последствия.
  2. Pierderea de grăsimi pentru idioți
  3. Mâncăruri ideale de scădere în greutate

Pasul1: Asezati-va pe jos cu genunchii intinsi iar picioarele apropiate intinse pe podea. Rezemati-va spatele de un perete iar fundul trebuie sa fie de asemenea lipit de perete.

tenis de rurecție de grăsime

Ar fi de preferat sa aveti un partener care sa va tina de genunchi ca sa nu-i indoiti deloc. Pasul2: Aplecati-va inainte cu bratele intinse si puneti-l pe partener sa va masoare distanta dintre degetele de la maini pana la degetele de la picioare.

Pasul3: Inregistrati scorul in centimetri sau milimetri.

Comentează Zona coapselor este una dintre cele mai problematice zone ale femeilor în ceea ce privește pierderea în greutate.

Daca va atingeti degetele de la picioare atunci inregistrati scorul "0" zero. Daca nu va puteti atinge degetele de la picioare atunci inregistrati distanta dintre degetele de la maini pana la degetele de la picioare cu "-" adica semnul minus.

Si acum hai sa vedem tabloul si unde va incadrati: Pentru Femei, fete, fetite etc Ma refer la lunigimi ca ar fi jenante, evident. Pt Excelent: mai mare de 8cm adulti si mai mare de 10cm juniori Pt Bine: intre 2.

tenis de rurecție de grăsime

Chiar daca nu sunteti jucatori sau jucatoare de tenis este bine sa va faceti testul ca sa stiti cum stati cu flexibilitatea. Si chiar daca nu jucati tenis flexibilitatea este buna la Va astept cu rezultatele pe forum la tenis de rurecție de grăsime Last edited by DJ Klaus; 20th May at

Cum scapi de grăsimea de pe abdomen fără dietă

Citițiși