Trucuri pentru reducerea poftei de mancare

trucuri pentru reducerea poftei de mancare

trucuri pentru reducerea poftei de mancare

Pasul 1 Mănâncă alimente bogate în fibre. Astfel senzaţia de saţietate îşi va face simţită prezenţa mult mai repede. Citeşte şi: Fructul care-ţi taie pofta de mâncare Pasul 2 Consumă alimente cu un volum mare şi densitate calorică scăzută. În această categorie se găsesc supele.

Acestea îţi vor da senzaţia de saţietate şi pofta de mâncare va scădea. Pasul 3 Încearcă să nu îţi condimentezi foarte tare mâncărurile,fiindcă mâncarea condimentată creşte pofta de mâncare. Aromele te îmbie să mănânci mai mult şi tu vrei să obţii exact opusul.

trucuri pentru reducerea poftei de mancare

Pasul 4 Mănâncă încet. Când mănânci încet,senzaţia de saţietate va apărea mai repede,iar pofta de mâncare va scade. În ajutorul tău vin beţişoarele folosite de chinezi.

trucuri pentru reducerea poftei de mancare

Încearcă să mănânci cât mai multe alimente cu aceste beţişoare,întrucât procesul va fi mai lent. Pasul 5 Mănâncă puţin şi des decât mult şi rar.

Tweet Ai luat o decizie importanrtă, deoarece îți dorești foarte mult să slăbești, să porți haine cu măsuri mai mici, dar, din păcate, eforturile tale sunt compromise de pofta de mâncare constantă, care nu te lasă să te gândești la altceva. Uite că îți poți recontura corpul, fără să ai mereu dureri de cap sau amețeli. Încearcă și tu câteva trucuri care, potrivit eva.

Nu sta foarte mult timp fără să mănânci ceva,fiindcă atunci când vei mânca din nou,pofta de mâncare va fi mai mare. Pasul 6 Hidratează-te corect. Bea cel puţin 2 litri de apă pe zi.

trucuri pentru reducerea poftei de mancare

Bea apă înainte şi în timpul mesei,pentru o senzaţie de saţietate mai rapidă. Pasul 7 Nu ţine mâncarea la vedere.

trucuri pentru reducerea poftei de mancare

Pune-o în frigider sau dulap,pentru a nu fi în vizorul tău şi pentru a nu-ţi crea poftă de mâncare.

Citițiși