Cercetarea pierderii de grăsime. Intervalul Postului: Cheia pierderii de grăsime? - Blog de nutriție XXL

cercetarea pierderii de grăsime

Pierdere de grăsime johannesburg

Intervalul de post: cheia pierderii de grăsime? Februarie 25, Timp de citire: 7 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Postul cu intervale, cercetarea pierderii de grăsime bine cunoscut sub numele de Postul intermitent IFeste o metodă de dietă care a câștigat multă popularitate în ultimii ani.

Există multe forme diferite de post, dar câștigurile Lean [1] sunt probabil cele mai cunoscute. Nu mâncați nimic pentru restul de 16 ore din zi. Opiniile despre postul de interval sunt foarte împărțite în general cu două tabere. Pe de o parte, există susținători care înjură prin beneficiile postului.

Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor, Căi de a pierde grăsime corporală Ecuația pierderii de grăsime Pagina principala » Pierdere în greutate » Cum scapă grăsimea de corp? Daca alergi in fiecare zi slabesti Cele mai bune grăsimi de ardere a grăsimilor. Cum scapă grăsimea de corp? Trăim într-o societate obsedată de diete nebunești și pierdere în greutate. S-ar putea chiar să încercați să aruncați niște grăsimi corporale.

Comoditatea, mâncărurile mari și pierderea rapidă de grăsime sunt adesea menționate. Pe de altă parte, există cei care nu cred în postul de intervale. Nu poate fi bine să nu obțineți nutrienți atât de mult timp, nu?

cel mai bun shake pentru a pierde grăsimea burtă mega t fat burner review

Până în prezent, s-au făcut puține cercetări cu privire la postul de intervale și, cu siguranță, nu la subiecții care fac antrenamente de forță. Totuși, asta s-a schimbat recent! În acest blog vă ducem la conținutul cercetării [2] și devine clar dacă postul de interval este de fapt cheia pierderii de grăsime. Ce era cercetat? Cercetarea a avut loc deoarece există tot mai multe dovezi cu privire la beneficiile pentru sănătate ale IF.

Cu toate acestea, acest lucru a fost la persoanele supraponderale sau obeze, nu se știe prea multe despre efectele la sportivi.

  • Pierderea de grăsime se întâmplă atunci când corpul dumneavoastră simte o lipsă de energie între caloriile care intră și calorii care ies.
  • Pierderea de grăsime tripolară Radiofrecventa – tratament inovativ care „topeste” celulita

Acesta este motivul pentru care acest studiu se concentrează pe efectele IF asupra bărbaților sănătoși, instruiți, care fac antrenamente de forță în timpul studiului. Grupul IFD și-a consumat toate caloriile zilnice într-o perioadă mai mică de 8 oreșirestul nu a fost consumat.

Feb 18, - Îţi cade părul şi nu ştii ce tratamente să foloseşti? Specialistul ne spune care este cel mai bun remediu, dar şi ce cauze ascunde căderea părului! O mască cu un gălbenuş de ou şi tot ce se găseşte ca vitamină în fiolă la Aug 12, - Pierderea zilnică a de fire de păr este un lucru normal, dar, când situaţia devine mai gravă, ne gândim cum am putea să ne regenerăm Comentarii deoarece firele de păr nu vor mai împiedica asta : Ma numesc Ce alta mare pierdereatunci, Afișează comentarii Articole recomandate bărbat — Printesa Pierderi de greutate cozile amuzante ghgh. Simptomele si tratamentul bolilor de piele - Casă şi familie.

S-a asigurat că atât aportul de calorii, cât și distribuția macro proteine, carbohidrați și grăsimi au fost egale între ambele grupuri. Grupurile au fost testate la începutul studiului și din nou după 8 săptămâni. Proprietățile corpului au fost testate prin măsurarea masei fără grăsime și a grăsimii cu o scanare DXA. S-au măsurat contururile și pliurile pielii.

dr rohana pierdere în greutate binghamton ny semne de pierdere de grăsime în burtă

O cantitate mare de valori a fost testată prin teste de sânge. Acestea includ testosteronul total și gratuit, valorile IGF-1, glicemia, hormonul tiroidian T3 și colesterolul.

s a uscat în pierdere în greutate tulbure pierdere în greutate

În cele din urmă, 1RM a fost testat pentru prese de bancă și ghemuță. Care sunt rezultatele?

CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -

În ambele grupuri IFD și ND, nu a existat nicio diferență semnificativă între masa corporală slabă, circumferința musculară și statisticile de forță. Ceea ce a fost frapant, însă, a fost faptul că o reducere semnificativă a masei grase a avut loc în grupul IFD, în timp ce nu a fost cazul în grupul ND. Aportul caloric a fost menținut pentru întreținere în timpul studiului. Prin urmare, aceasta ar indica inițial că IF este o metodă eficientă de a pierde grăsime.

Cele de mai sus sunt asociate cu o creștere a adiponectinei și o scădere a leptinei și T3 în grupul IFD. Adiponectina poate avea un efect asupra pierderii în greutate.

Leptina este un hormon asociat cu senzația de sațietate.

Ecuația pierderii de grăsime

O scădere a acestui lucru este normală cu pierderea de grăsime, deoarece corpul dumneavoastră este mai conservator cu energia și, prin urmare, va trimite un semnal de foame mai devreme. T3 este unul dintre hormonii tiroidieni, a cărui scădere este normală și cu pierderea de grăsime.

bbc news pierde in greutate sănătatea mana și pierderea mai în greutate

Cu toate acestea, ceea ce nu a devenit complet clar din studiu este dacă pierderea de grăsime este rezultatul postului și creșterea adiponectinei sau faptul că grupul IFD a avut un aport de energie marginal mai mic decât grupul ND. Trebuie menționat că grupa IFD a avut, de asemenea, o greutate corporală mai mică în medie.

Drept urmare, este posibil ca ambele grupuri să fi mâncat de fapt întreținerea, iar pierderea de grăsime să aibă o cauză diferită. În timpul studiului, acest lucru nu a avut efecte negative asupra masei fără grăsime, a masei grase, a contururilor și a statisticilor de rezistență.

Cu toate acestea, trebuie luată în considerare importanța acestor hormoni.

Pierderea de grăsime tripolară

Pe termen lung, acest lucru ar putea avea efecte adverse din cauza postului de interval. În cele din urmă, concentrațiile de glucoză din sânge și insulină au scăzut doar în grupul IFD, ceea ce este în conformitate cu studiile anterioare la persoanele supraponderale.

Aceasta poate fi un rezultat al creșterii adiponectinei și poate avea beneficii pentru sănătate. Deci ar trebui să începeți intervalul rapid?

Intervalul de post: cheia pierderii de grăsime?

Această cercetare a arătat că postul de interval poate fi o strategie eficientă pentru pierderea grăsimii, menținând în același timp masa musculară. Mecanismele exacte din spatele acestui lucru nu sunt încă cunoscute pe deplin, dar cu siguranță par să existe beneficii în ceea ce privește pierderea de grăsime și sănătate.

Sunt necesare cercetări suplimentare pentru a analiza efectele pe termen lung. Acest lucru ar trebui să clarifice dacă o perioadă mai lungă de post de intervale nu are un efect negativ asupra retenției musculare.

Cum excretă corpul grăsimea?

Cum decideți dacă ar trebui să începeți cu postul de interval? Dacă doriți să pierdeți grăsime, este deosebit de înțelept să vedeți cum se încadrează principiile postului de intervale în viața de zi cu zi. Trebuie să vă întrebați cum corespund aceste ore cu programul zilnic și dacă preferați mesele mari sau mici.

Dacă aveți o slujbă intensivă care vă cere să începeți devreme și apoi să vă antrenați târziu în zi, probabil că nu ar fi înțelept să vă umpleți toate caloriile în 8 ore. Cercetarea pierderii de grăsime, petreceți toată ziua la birou și nu vă este chiar foame dimineața? În acest fel, nutriția dvs.

  • Toți participanții au raportat strategiile pe care le-au folosit pentru pierderea în greutate dintr-o listă de 14 opțiuni din chestionar.
  • Ecuația pierderii de grăsime Căi de a pierde grăsime corporală

Pregătire Acest punct este în conformitate cu punctul de mai sus: când vă antrenați? Din cauza muncii lor, unii cercetarea pierderii de grăsime se pot antrena doar la un anumit moment, în timp ce acest lucru nu poate fi întotdeauna optim.

Cum "ştergi" celulita cu radiofrecvenţa Cui se adreseaza remodelarea corporala? Ce este remodelarea corporala? Aparat profesional de cavitație, lifting prin radiofrecvență și vacuum Adevarul despre remodelarea corporala - Centrul Salus ŞTIRILE ZILEI Cum "ştergi" celulita cu radiofrecvenţa Pierderea de grăsime tripolară Aparat profesional pentru reducerea depozitelor de grăsime, netezirea celulitei, modelarea siluetei și liftingul feței și al corpului. Funcțiile aparatului: -Cavitație de 40 kHz pentru topirea grăsimilor profunde; -Transductor multipolar mare cu radiofrecvență pentru corp - 5MHz; -Transductor tripolar cu radiofrecvență pentru față și conturul ochilor - 5MHz; -Transductor mic multipolar pentru față și zone mici ale corpului - 5Mhz; -Transductor cu vacuum pentru lifting cu radiofrecvență - 5MHz.

Performanța dvs. În astfel de cazuri, atunci când vă antrenați în afara ferestrei, un supliment înainte de antrenament este ca Explozie! În timpul antrenamentului puteți BCAAs of Pila esențială de aminoacizi pentru a preveni pierderea musculară. Aveți întrebări despre postul de interval? Vrei să știi sigur dacă ți se potrivește? Spuneți-ne în comentarii!

Citițiși